Za kondicijo skrbite tudi v času koronavirusa
Da boste lažje počakali na konec koronaosamitve in da boste med tem vzdrževali vsaj telesno težo...
avtor
Žiga Černe
 

V teh dneh (in tudi sicer) strokovnjaki, poleg popolnega nadzora nad higijeno, priporočajo tudi:

  • uživanje zdrave in uravnotežene prehrane, kar vam bo v pomoč pri močnem imunskem sistemu (kdaj, če ne zdaj, je lepa priložnost za to)
  • pijte dovolj tekočine: voda, nesladkani zeliščni ali sadni čaji, limonade in sveže stisnjeni sokov...,
  • ohranjanje kondicije - že vadba doma je lahko pomemben in učinkovit nadomestek vašim običajnim vadbenim navadam, po možnostih glede na razmere, za rekreacijo izkoristite naravo,
  • meditirajte,
  • razmišljajte pozitivno.

Preberite nekaj nasvetov Nacionalnega inštituta za javno zdravje o tem, kako ohraniti dobro počutje in duševno zdravje in kako ohraniti vitalnost.

O priporočilih za telesno dejavnost v času samoizolacije pišejo tudi na www.rtvslo.si, praktične nasvete pa dobite tudi na www.24ur.com.

 

 

Za vzdrževanje kondicije ali vsaj telesne teže, si torej vsak dan privoščite telovadbo. v naravi, doma, na dvorišču.... Sami ali z ožjo družino. Možnosti je tudi v tem stanju precej, uporabite pa lahko lastno domišljijo, preverite ideje na spletu, lahko pa se vključite v vadbo, ki jo preko spleta, predvsem pa preko Facebooka ponuja vse več ponudnikov, ki jih objavljamo tudi mi, preko naših FB strani @rekreacija in @telovadba.

Zmorete!


koledar dogodkov
...vse prireditve na enem mestu
01.09 Vzponi na Staro pošto (sezonska akcija)
01.11 Prijatelji Begunjščice (celoletna akcija)
01.11 Zimski pohodi na Sveto Ano (920 m) (sezonska akcija)
20.12 Ljubitelj Valvazorja (celoletna akcija)
20.12 Ljubitelj Valvazorja (celoletna akcija)